1. Na zboží v prodejnách Horus Optik se poskytuje záruka 24 měsíců od data prodeje. Na služby opravy, refrakce, centrace a zábrusy je záruka 3 měsíce.
2. Horus Optik s.r.o. zajistí nápravu v souladu s občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele.
3. Zboží je nutné reklamovat hned při prvním projevu vady, kdy lze určit příčinu závady.
4. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé mechanickým poškozením vinou uživatele nebo běžným opotřebením či nevhodným čištěním.
5. Nezapomeňte, prosím, že záruka na brýle a životnost brýlí jsou dva rozdílné pojmy. Při intenzivním nošení, nešetrném zacházení či nevhodném čištění, zejména brýlových čoček, může být životnost brýlí kratší než záruční doba. Rozpor v pojmech vyloučíte pouze vhodnou péčí o Vaše brýle.
6. V případě reklamace ostrosti vidění je povinností zákazníka absolvovat opakované měření zraku v Horus Optik v termínu, na kterém se obě strany dohodnou. Bez tohoto měření není možné posoudit reklamaci zdravotnického prostředku. V případě odmítnutí měření zraku zákazníkem musí být reklamace uzavřena Horus Optikou jako neoprávněná.
7. Při nevyzvednutí zakázky je Horus Optik oprávněn zakázku odevzdat do sídla Horus Optik na adrese Ohmova 271, Praha 10 a po uplynutí dvou let zakázku stornovat.
Tento reklamační řád je platný pro kamenné prodejny od 1. 3. 2021 a nahrazuje všechny předchozí znění reklamačního řádu pro kamenné prodejny.